Måndag

Tre dagar tills skolan börjar ...

Igår åkte Sannie ner till sin prins, är glad för deras skull men allt blir så tyst å grått när hon åker härifrån... allt känns lite grått just nu alla åker iväg. Daniel och Anna åker imorgon, soffan har åkt till örebro å i morgon åker hjärtats syster och hennes kille bort ett halvår.. och vad gör jag? jo sitter här och ser ingen framtid, vet inte alls vad jag vill jobba med eller så.. Fan man är ju bara ungdom, kan man inte bara få leva å va glad och lycklig då?

"Kanske jag tycker om dig alldelses för mycket? 
Men när jag ligger vid din sida och du håller i min hand och pussar på på kinden och säger att du tycker om mig... Blundar jag och ser oss två glada, då jag vrider huvudet mot dig och ser in i dina ögon och säger till dig att jag tycker om dig med, att jag verkligen gör det.... och frågar om du kan förstå det?
Du skakar på huvudet och säger nej, det gör ont, som att få ett kniv rakt in i hjärtat.
jag försöker visa att jag verkligen tycker om dig,men även här miss lysckas jag..."


på sensate tiden har jag börjat leta efter mig själv.. vem faan jag är?

Men när jag är med mina vänner så hittar jag mig själv, men jag måste våga vara mig själv med vem jag än är med...
Det har jag sett på min syster, olika personligheter till olika vänner gör det bara jobbigare sen.
Men nu ska jag sluta skriva så sajkat här^^

Ska äta och sminka mig sen ska jag och Mickis dra till Bagarmossen en stunnd å träffa herr Mongolid och hans vän! 
hahaha 
Skriver säkert mer ikväll, efter som att det är lätt å skriva massa skit när man tänker förmycket, å de inträffar på kvällarna ^^... 

Kiss and love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0