Lördag

jag vaknade hemma hos mickis, gick hem och köppte två nya hårfärgs medel.. ville bli av med de cp lila-gråa-rosa håret så åkte till cenrtum o sen hem o färga det.
Fick färga det två gånger (de förstod jag) men de skulle behövas engång till men vill inte slita sönder allt hår eller tappa det.. efter det fixade jag mig sen drog jag hem till mickis så vi åkte tillsammans in till stan o skulle hitta present till sebbe (: vi hade en jäkla tur, vi han hitta presenter sen stängde dom så vi han betala o så.. men vi han inte slå in det, så de fick vi göra på bussen o mickis bytte om höhö de va cp kul! :D
men ja höll på att knyta de sissta paketet då vi skulle av så de vart lite panik,men han det gorde vi :P

sen gick vi dit å gratta han, riktigt mys...as god köttfärs mix med tacko stuff ^^
efter maten o lite dricka så vart de fråge spelet Buzz o sen singstar höhö

Vi skulle dra vidare till Cribbe sen, fast då banga jag o drog till Micke..
han hämtade mig i Farsta :D ja sjöng hela vägen hem ^^
Mys o puss gull på den underbaraste natten! <3<3<3

nu ska ja o syster se på film!

Kiss and love!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0