Lördag 30/8-08

Vaknade bredvid micke, va nog inte bara ja som sov lite den natten.
men klockan ringde vid åtta..komm upp ur sängen tio i nio o tunnelbanan skulle gå halv 10 + att de tar ca 10-15 min att gå.. så uppfort o klä på mig o sminka mg.. när ja stod i hallen o satte upp håret i en toffs så frågade kurttan om ja ville ha skjus till jobbet.. näe, svarade jag då han frågade om jag hinner höhö, jag vet inte, svarade jag..
då han garva lite o frågade: vadå vet inte?.. men jag tackade nej, satte på mig skorna o jackan o fick en pussiluss av micke-piicke men då kommer kurttan igen o säger att han ändå ska till farsta för o köpa vittaminer till mickes,juste det MICKES ödlor ^^ höhö. men med bil tar de bara 15-20 min så ja tog av mig skorna o jackan så gick vi in på hans rum o kolla lite tv.
sen åkte ja o kurt till farsta C.. känndes lite kul o åka med han men slappt o skönnt att åka bil.. då komja i tid också :P
sen jobbade ja o de gick bra även fast ja va döds trött. slutade vid 4:ra då ja gick o kolla på skor (:
sen hem o så klart hade ja ingen nyckel hem o ingen va hemma.. så ja ringde sjukis mickis o myste hemma hos henne tills mammi hämta mig, sen laga ja tackos.. ja o mammi kolla film sen soov jag!
så jaa de va myys på den dagen med!

Kiss and love! <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0