Lilla Syster

Kom hem från skolan vid iss så där 4 tiden nångång..
Då jag satte mig vid datan en stunndo sen middag ^^

Hela efter middagen/kvällen har hon o jag haft det riktigt jävla ap skooj!
efter vår goda oromantiska middag gick vi promenad med tre hundar, okej jag höll i ter hundar..
tripp, trapp,trull syster cycklade så hon kunde inte hålla i någon men men..
folk glode en jäävla massa,fan har dom inte sett 3 hundar gå till sammans förut?
xD

efter prommenaden gick ja in på datan igen o sen kolla ja syster o morsan på film :D
efter en stund kom lilla farsan o kollade också.
första gången i värdshistorien satte han sig i soffan,,
ja satt i "hanns" fortöljo han brukar chasa iväg den somsitter där..
första gången han inte gjorde det xD hahahaha
sen satt vi inne på mitt rum o snacka massa massor <3 o annan skit xD höhö

Sitter inne på msn o skriver med micke.. som ni vid det här laget förstår att han betyder en jävla massaförmig o jag tycker om han sjukt jävla cp mycket!

ska försöka sova nu..

Kiss and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0