Kan inte sova..

Nu sitter jag häro tänker.. tänker på massa massor.

Tänker speciellt på Micke o Linus.. hur de kommer bli med dom båda o allt..

Soffan ringde nyss,snackade me henne om det,  var så kul o höra hennesröst igen.
hon e ju nere i cp örebor :( 
 varit en sån bra dag o sen blir det kväll... vill ha sanna här, saknar henne verkilgen! <3 ska försöka ringa henne i morgon!

jag borde stänga av datan o sova...
men hur ska jag lysckas om jag bara tänker o vet inte äns hur ja ska skriva ner allt..
Jag behöver Sanna medecin!



Kiss and love!

Kommentarer
Postat av: Ssannablomberg

Jag behöver dig med!!

Henrik o jag bråkar hela tiden, o just nu är jag as arg!!



SAKNAR DIG MASSOR!! MIN LINNEA, MINMIN <333

2008-08-22 @ 23:19:16
URL: http://ssannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0