Kan inte sova

Krypit ner under täcket o lutarmig mot massa
sköna kuddar o lyssnar på mamma mia låtar..
men just nu känns de ganska skit..
helgen har varite helt underbar med
massa skojiga saker så kommer
den här kvällen o ska vara skit :/

ligger o tänker på sommaren som jag mäst har spenderat med Linus..
o nu kommer massa minnen upp, det var verkligen underbart..
kommer ihåg promenaderna i södertälje o
första gången ja fick träffa pärla som ja aldrig mer lär få träffa :(
men jag känner mig så vilsen..
fortfarande lixom :s
helvet va e de för fel på mig?!

men tänker på när vi satt på en
bänk vid vattnet vid alla båtar o åt glass..
verkligen fina minnen som jag
aldrig någonsin kommer glömma!

nu ska ja nog inte skriva så mycket mer..
vill ringa någon men e så förvirrad
att ja inte äns vet vem ja ska ringa :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0