Galet

Kom nyss hem från Sanna, på vägen hem va de en galning som nästan körde på mig :s vart lite skakis..
Men nu väntar jag på att mina hundar ska komma hem, när dom e här ska ja ta ut dom på en prommenix
lite galet men saknat dom massa. Jag hoppas på att lilla syster vill följa med, saknar henne med och behöver verkligen prata ut om massa saker, då hon alltid finns för mig, massa kärlek till henne<3

måste gå upp vid nio,tio tiden i morgon för ska ut med hundarna och sen ringer Sanna vid 11
hel galet att ja e uppe nu och väntar på hundarna. men snacka med farsan nyss och dom e hemma om 30-40 min..
lång väntan men vill så gärna träffa hundarna idag..

I morgon ska de bli en sån under bart rolig dag, först skansen :D som ja nyss sa i förra inlägget..
och sen kommer micke å hämtar mig på gullmars skoj skoj..
på fredag e de fest för sanna, lördag träffa linus om han vill och orkar.
Söndag fyller Becca år så får se om ja ska dit eller inte..
på söndag är det av skeds fika för daniel och anna (två polare)
dom flyttar till kina på tisdag fett coolt ^^ så måste dit å säga bye bye lixom.
det är min helg om de nu är nå kul å veta xD
men skoj å skriva lite ^^

Kiss and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0