Freda,Lördag,Söndag

Måste erkänna att igår va jag hos micke, åkte dit efter jobbet... riktigt mysigt, sov över där vi kollade film å lite så (:
Börjar själv må lite bättre nu, inte lika förvirrad och vilsen. Just nu sitter ja hos min babe Becca vi ska snart hem till mig och börja fixa sannas present (:

Fredag: Jag och Becca hängde i stan hela dagen efter mitt jobb, vi mötte en Jävla massa folk..
Emmie hennes kompis, Max och Max, Alex och en till Max, Jenny å hennes kompis, Rikad å några av hans polare, katie, Dasiy, Emma, Nicklas, Kim, mf ... Sneare mötte vi Mickis, Ella, Sofie.. Vi va inne vid stureplan och bara gick runnt sen kom mickis å dom, då sa vi hej sen drog vi hem efter som vi varit där från halv sex till elva ^^ haha på tunnelbanan hem försökte vi räkna alla vi snackat med som hon å jag känner och typ känner haha vi kom upp i 21 st MINST :S vi höll på och döh hahah F*NN vad folk :P

Freda till Lördag sov Becca hos mig, vi SAKNA SANNA!

Lördag: drog jag till jobbet och becca hem.. efter jobbet åkte jag till micke (:
Han skulle egentligen komma till mig, men han va bakis/fort farande full så jag för bjöd han å åka bil..
+ att hans mamma ville bjuda mig på midda, de va riktigt mys (: ^^

Söndag: Vaknade jag av att ja sov i en vägg! fettot bredvid tog all plats.. men en stund senare ringde mobilen, men ja satt fast :( när ja äntligen kom loss, sluta de ringa och fettot lacka ur på mig att den ringt.. FAN de va ju inte jag som ringde xD
Neh de va min underbara ÄNGEL Sanna och jag han inte svara :(

Hahaha Micke lacka hela dan på att hon ringde och väkte han på hans lediga dag ^^

Va nyss innne på min bilddagbok där mina syskon lagt in massa bilder från landet..
jag har inte varit där i sommar :/ känns jätte konstigt.. men jobbar man så gör man..
får se om ja hinner åka dit nått  lov senare, inte samma sak men endå.
första sommaren som jag inte är där.

Nej nu ska jag sluta chabla :p

Puss Puss PÅ er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0