Fredag



I går va de första riktiga lektionen efter sommarlovet..
ah ni kan ju gissa hur flummigt det va, vi skulle bygga upp ett nytt samhälle på en liten ö som vi va strand satta på.
vi kan ju säga så här att ja o mina klass kompisar som gjorde uppgiften tillsammans har sett lite bara lite för mycket filmer.
Men skoldagen kändes ganska kort, slutade vid ett kanske då jag, cass o linda åkte in till stan...
kolla lite grejer o sen käka vi på sub way ^^

Sen åkte jag o cass hem till henne för att ja skulle färga mitt hår guld blont, lite mörkare än vad jag hadde.
Men det vart helt misslyckat :( det vart helt lila grått :'(
morsan ringde o jag grinade typ o hon visste inget så hon vart lite sur o sa att man ska gå till frisörer...
tack för stödet o tipset.

sen vid åtta tiden mötte vi saskia inne vid saga, vi skulle hämta ut biljetterna till Mamma mia o de måste man ju göra en timme innan. Under den timmen, som vi trodde skulle bli seg.. satte vi oss ine på donken o nedre våningen va lite ny renoverad lite så där amrikansk ^^ fett coolt!
Men där satt vi som fyra mongon o flumma som bara den.. de kom folk i trappen men dom vände när dom såg oss xD höhö..

Filmen va helt underbart bra! så kär i den!
skratta o flumma, vi klappa händer o sjöng.. adrenalin kick 2000 höhö ^^

Efter bion åkte Cass o Saskia hem o jag o linda drig till en polare som hade fest^^
hmm,ja vi kan säga så här, ingen slog mig på singstar med jimmy janson "vikan gunga du o jag"
(vet inte om de  e possetift el int ^^ ) men sen vart det bad i en IS kall pool o sen duschade tre tjejer o en kille i en ganska liten dusch xD höhö jah det vbjuder jag på :P höhö

vid ett börja ja o linda dra oss hem, vi höll på att gå på södertälje bussen xD
sprang alltså till fel buss höhö..
o den andra som vi skulle ta hade vi missat.. men de kom en taxi som linda vinkade in höhö
hoppa av vid gullmars där vi köppte farkost "snus, cigg, choklad boll,choklad maraboue o en cola"
sen gick vi upp till bussen, där vi tio min senare mötte sofie o MIckis :D
höhö o vi snacka lite med grabbsen bakom oss.
sen gick vi av, sa hej då till linda, ja sofie o mickis sov hos mickis :)
mys på det!

Kiss and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0