Fredag, Lördag, Söndag ^^


Högsta hönset Cattis, Mee and Sanna <3

I fredas hade Sanna en liten mys fest för att hon nu är en stor flicka :)
Grattis till henne <3
Det var jätte mysigt och roligt tackar alla som va där :P

Vid tolv tiden började vi röra oss hem fast jag pallade inte åka hela vägen hem till mig så drog till fettot ^^ hahaha
dagen efter gick vi upp vid tolv tiden, käkade och lite så. Jag skullemöta cassie vid ett-två istan för hon skulle göra en överaskning! ^^
riktigt coolt!

Sedan gick vi runnt lite på söder, jag vart kär i en jacka som kostar 2 papp :s grattis till mig lol
hittade även ett par skor.. jag hittade skor, det händer bara inte! men så klart va dom försmå fuck det!

sen gick vi in på gunnarssons därlinda jobbar, riktigt mysigt å sitta där.
Vi åt after eight glass (eller hur de stavas xD ) och senare bulle och beskvi.. mumms mussms de va gottigt!

Vi satt där några timmar å väntade på fia, som dök upp vid fem, I think.
sedan åkte vi till Cass lagade lite mat sega, sen hyrde vi fyra filmer.. Jag såg en sen va ja tvungen å röra mig mot mickis då några mongon skulle komma på besök xD.. men såmongo som dom är så kom dom aldrig, lite surt..
Mickis stack från sin film kväll å jag från min för att vi alla skulle ses.. men så vart det hon å jag, vi bestämmdeossför att se på film, en gullig film ^^.
Först ville vi se hitta nemo xD leta som faaan efter den, sen när vi väl hittat den börja vi jiddra om titanic då vi ville se den... leta å leta.. å leta men vi hittade den aldrig sen vart vi för trötta för film. så vi lyssna på musik och snacka.. sen ringde micke picke helt packad xD fyyy fan va skooj de va xP ^^ 

Idag söndag har jag precis vart te med hundarna, kom hem från mickis sen gick jag med dom.
Nu ska jag snart duscha och fixa mig sen ska ja till Daniel och Anna och säga bye bye för att dom flyttar juh till kina.

Men i övrigt såfyller Becca 17 i dag, Grattis Grattis!
Vet att de är lite knaas mellan oss men hoppas det löser sig snart, jag e verkligen inte sur eller så längre.
Vill bara att vi ska vara vänner :)

Nej nu måste jag rusa, Tack Cassie, Fiia och Mikcis för en skojig lördag/söndag natt ^^

Kiss and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0