Fredag 29/8-08

Va riktigt jobbigt att gå upp, ja ville verkligen ligga kvar o sova. men tänkte "de e fredag, det e fredag"
När ja väl va uppe så vart ja så där flummigt-sjukihuvudet-pigg xD höhö
när vi kom till skolan va vi lite sena, men ingen lärare hade kommit såvi satt utanför klass rummet o väntao vänta..
ingen kom, då en klass polare gick o kolla på datan, tror in inte att pukona har bytt klass rumm utan att sätta en lapp på dörren eller be nån kolla om nå fler har kommit.. näe de  e ju för jobbigt asso!

till lunch vart det äckliga pankakor, så ja, Linda o Paula gick till sport halls cafet o käka mat där..
men paula ville verkligen ha sina pankakor!
så vi gick självklart med henne, i kön såg ja hur folk fort som fan greppa "spaden" o lassa upp en heldrös med pankisar... bara så patetiskt! va som ett lejon som inte fått kött på flera månader o fångat sitt första byte..
HELT SJUKT! lixom PANKAKOR?! urs o fy, den synen vill ja inte se igen,mår bara illa av det! höhö

Efter skolan åkte ja o linda med samma buss som vanligt (:
vi käka hennes pasta sallad o cola på vägen till centrum :P hehe
sen hoppa ja av o skulle byta buss så sa hej då till linda o hennes vän som visa sig vara min granne här på gatan..haha
Fick vänta en jävla fucking halvtimme, så gick in i centrum o bara kolla runnt lite..

När ja väl va hemma va de stress igen,ut med 3 hundar, in i duschen, på med kläder, smink o sen jogga till bussen.
Han med en buss tidigare så mötte cribbe o cass vid slussen så snacka lite med dom (:
Sen vidare mot huddinge.
Micke o ja möttes precis vid hans port,han va ca 2-3 sekunder före hehe.

Vart massa mys, snack efter maten sen kom en Stefan på besök :P haha
spelade TP halva natten, så tillslut låtsades vi att micke van,annars skulle inte lägenheten stå kvar xD höhö.
Så vid halv tolv tiden gick vi o la oss, skulle se en film som gick på tv:n (vi såg ca halva förut som han lånat,men slutet fanns inte på den skivan) men ingen av oss orkade mer efter ca halvtimme-timme.
Så vi släckte tv:n o försökte sova....

Jag låg o verd o vände på mig, men de gick inte..
efter en ganska lång stund hörde ja han snarka o där låg jag..
som vanligt började ja o tänka på massa saker, o efter ytterligare ett tag tänkte ja bara på hur mycket ja tycker om han och hur under bar o rolig han är.. bara ett fel, ja vågar aldrig säga de tre starka orden till han.
Bara för att ja e så rädd för hur han ska reagera (bara LITE ja kommer skämmas om han läser de här inlägget höhö)
men han betyder så mycket.. varige gång vi säger hejdå är ja rädd att de ska vara siste gången ja ser han i liv eller baraatt han aldrig mer vill se mig.. helt jävla sjuk jag e, jag vet de! ;)
men när ja va som tröttats vart ja piss nödig (TYYPISKT) så ja traskade upp..
sen när ja kom in i rummet igen o la mig ner lät de som han sov.. så ja råkade typ väcka honom. låg vaken ett bra tag till (det började ljusna ute riktigt mycket) men tillslut så sover jag.. JUST DÅ RINGER KLOCK FAN! 
dags att gå upp, Lördag= Jobba= gå upp piss tidigt= SUCK JAG VILL SOVA!

Tack för en UNDERBAR Fredag :D

Kiss and love  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0